ماژول پرسش و پاسخ
شماره تماس : 8600 8883 021
ِ

ماژول پرسش و پاسخ

ماژول پرسش و پاسخ
قرار دادن سوالات متداول در سایت علاوه بر آنکه راهنمای کاربران است و تا حد زیادی پاسخگوی مشکلات و سوالات احتمالی آنها می باشد، بر افزایش بازدید سایت نیز تاثیر بسزایی دارد.
ماژول پرسش و پاسخ برای اخذ سوالات کاربران و پاسخ توسط کارشناسان کاربرد دارد.با استفاده از این ماژول می توان سوالات متداولی که توسط کاربران مطرح می گردد همراه با پاسخ در سیستم قرار داد.
همچنين مطرح نمودن پرسش جديد توسط كاربر و نمايش پرسش و پاسخ داده شده به آن توسط مدير درون سايت، از امكانات ديگري است كه در اين ماژول قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این ماژول امكان ارسال پاسخ به ايميل ثبت شده در هنگام ارسال سوال می باشد.

سایر امکانات ماژول پرسش و پاسخ:
امکان مدیریت، ایجاد، ویرایش و حذف پرسش و پاسخ:
مدیر سایت این امکان را دارد تا پرسش کاربران را دریافت و پس از پاسخ آنها را برای نمایش بر روی سایت آماده سازد. همچنین گروه بندی و تدوین سوالات متداول کاربران که از اهمیت بسزایی در افزایش بازدید سایت برخوردار است از دیگر قابلیت های این ماژول می باشد. در صورت نیاز می توان ماژولار های ایجاد شده را ویرایش نمود و در صورت عدم نیاز به ماژولارهای ایجاد شده آنها را حذف کرد.
قرار دادن یادداشت پیرامون پرسش و پاسخ ایجاد شده:
از این بخش برای ایجاد توضیحات پیرامون پرسش و پاسخ ایجاد شده استفاده می گردد. توجه داشته باشد که این توضیحات فقط برای مدیران سایت و از طریق کنترل پنل قابل دسترسی می باشد و بر روی سایت نمایش داده نمی شود.
امکان گروه بندی و تعیین اولویت:
این ماژول از قابلیت گروه بندی برخوردار است و همینطور مدیر قادر خواهد بود تا پرسش و پاسخ های ایجاد شده را بر اساس اولویت دسته بندی نموده و در صفحه مورد نظر بر روی سایت به نمایش در آورد.
امکان طرح پرسش توسط کاربر:
این امکان برای کاربر در نظر گرفته شده است که بتواند پرسش های خود را مطرح کند. پرسش های کاربران توسط مدیران سایت بررسی و پاسخ مقتضی برای اطلاع کاربر بر روی سایت قرار می گیرد.
امکان تخصیص آدرس مستقیم:
در صورت نیاز با وارد کردن آدرس مستقیم جهت ارجاع کاربر برای دریافت پاسخ مشخصی در صفحه و یا سایتی دیگر، با وارد کردن لینک مورد نظر در کادر موجود در این ماژول، کاربر با کلیک بر روی لینک به صفحه مورد نظر ارجاع داده خواهد شد.
امکان تعیین وضعیت فعال یا غیر فعال بودن پرسش و پاسخ ایجاد شده:
در صورتیکه که بخواهید پرسش و پاسخ ایجاد شده بر روی سایت قرار نگیرد می توانید آن را در وضعیت غیر فعال قرار دهید. توجه داشته باشید در صورت عدم تایید پرسش و پاسخ ایجاد شده توسط مدیر، با وجود وضعیت فعال این متن، بر روی سایت قابل نمایش نخواهد بود.
استفاده از فیلتر جهت جستجوی پرسش و پاسخ هاي ایجاد شده بر اساس معیارهای زمان ایجاد، وضعیت، تائیدیه، سازنده، گروه و پاسخ دهي:
می توانید پرسش و پاسخ های ایجاد شده را بر اساس آیتم های فوق جستجو نمایید.
امکان مرتب سازی لیست پرسش و پاسخ های ایجاد شده: براساس کد، فیلد پرسش، گروه، اولویت، زمان ایجاد، تائیدیه وضعیت پاسخ دهی، وضعیت تائیدیه برای لیست پرسش و پاسخ ها امکان مرتب سازی وجود دارد.
نمایش مشخصات ثبتی برای پرسش و پاسخ ایجاد شده:
این نمایش اطلاعات بر اساس اطلاعاتی چون زمان ایجاد، سازنده، تائیدیه، آخرین بروز رسانی و این که چه کسی آخرین بروز رسانی را انجام داده است می باشد.
امکان تعیین وضعیت تائیدیه توسط مدیر برای پرسش و پاسخ ایجاد شده:
مدیر پس از بررسی های لازم در صورت تایید پرسش و پاسخ ایجاد شده آن را بر روی سایت به نمایش در می آوردو توجه نمایید که حتی اگر پرسش و پاسخ ایجاد شده در وضعیت فعال قرار داشته باشد، در صورت عدم تایید بر روی سایت نمایش داده نخواهد شد.
امکان تعیین تعداد پرسش و پاسخ های های نمایش داده شده در صفحه مرکز مدیریت پرسش و پاسخ:
با توجه به قابلیت صفحه بندی لیست پرسش و پاسخ های ایجاد شده در صفحه مدیریت پرسش و پاسخ، مدیر قادر خواهد بود تعداد پرسش و پاسخ های ایجاد شده مورد نیاز برای نمایش در هر صفحه بر روی سایت را، تائید نماید.

ِ